En riktigt bra dag.

Nellie och jag har varit ute mest hela dagen. Underbart!
Laddade hem en app förut för och så hur mycket vi gått idag och den stannade på ca 6 km. Det låter kanske inte mycket, men det är det för oss. :) Speciellt för Nellie som gått själv ungefär 2 km av det!
Vi har tittat på kossorna, plockat mängder med blommor och utforskat lite skog. Så himla skönt!
Vi hann även med en kort promenad med Åsa och Linda. :)
Får hoppas på fler såna här dagar.

Nellie somnade gott när vi kom hem nu ikväll. <3

Imorgon ska Nellie till förskolan och jag ska på utvecklingssamtal när jag lämnar henne. :) Ska bli kul och höra mer ingående hur det funkar för henne och hur hon är och så där. :)

Nää, hoppa in i en dusch nu och sen komma i säng kanske? Är lite lätt sliten efter idag.

God afton!


Kommentarer
~ L I N N ~

Tack så jätte mycket hih ! :-D

2012-05-19 @ 19:42:06
URL: http://linnhahne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0