Sitter och pluggar.

Håller på med 7:e studieenheten i Social Omsorg, möte med personer som har en demenssjukdom. Väldigt intressant och massor att lära.
Efter denna enhet så har jag 3 stycken till och det ska vara inne den 27:e Maj. Men det är nog inga problem. :) Bara jag sätter mig ner med arbetet så är det inga problem att få det färdigt.
Jag har ju alltid haft ett "läshuvud", jag har bara inte använt det som jag borde. Haha. Lätt och vara efterklok.

Nellie har haft en sån där dum dag idag. Bara varit sur och tvär. Undrar vad detta kan bero på.
Natten var inte så kul den heller. Hon vaknade vid 22.20 igår och skulle inte sova. Hon skulle inte sitta i knä, inte vara på golvet, inte ligga i soffan, inte höra några mysiga sånger, inte nånting. Bara gråta. Verkade inte ha ont någonstans heller. Fattar ingenting. Kan hon ha drömt något tro?
00.30 kunde jag lägga henne i sin säng igen, efter att vi luggit på hennes mysfilt, på golvet, tills hon somnade. Sen vid 3.45 var det ledset igen. Men tack och lov inte så mycket.
Får hoppas på en bättre natt inatt. Nellie behöver det minst lika mycket som jag gör.

Om man kanske skulle skriva lite mer på uppsatsen?
Ja, så får det bli. Sen sängen. Är trött.

Godnatt!


Kommentarer
Helena

Ja e impad av att du verkligen tar dig igenom detta gumms! Ja skulle nog inte palla o plugga i dagsläget men så har ja inge "läshuvud" heller ;)

Pözz&kjam

2012-05-09 @ 20:56:36
Annika

Fin blogg :)



P.S. Har en tävling där man kan vinna en silverfärgad änglaring. Direktlänk: http://blogofphoto.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-silverfargad-anglaring-1.html#comment

2012-05-10 @ 16:27:59
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
~ L I N N ~

Hoppas du får en awesome start på veckan! :-D

2012-05-14 @ 14:57:41
URL: http://linnhahne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0