Designkrångel.

Satt en stund igår och nån timme idag. Men inte f*n blev det som jag ville. Det går bra sålänge man låter allt vara. Inte ändra textfärg eller storlek, och gud förbjude att man försöker byta header!

Blir så himla trött. Det har inte gjort annat än krångla sedan Blogg.se bytta till nya plattformen. Ska väl vara glad om man ens kan logga in överhuvudtaget! Hmpf!
Ni får tyvärr stå ut med denna rotiga "designen" tills dom fixat detta med kodningen.
Det är ju inte meningen att allt ska säga upp sig totalt bara för att man byter lite färger?! Eller?
Jag försöker använda dusty rose temat här på blogg.se, men det fuckar ur totalt!
Har varken tid, eller ork, att göra en helt ny och helt egen design just nu ju. :/


Annars idag så har vi härjat hemma hos Åsa. Eller ja, barnen iaf. Vi har försökt och dricka kaffe och stri. Det är vi bra på ;)
Är så glad att jag har er i mitt och Nellies liv. Underbara familjen Alkemyr/Dalgren! :D

Imorgon är det praktiken igen. En vecka kvar, sen får jag äntligen börja på medicinavdelningen i Karlstad! Underbart! Ser fram emot det som tusan.

 

Godnatt på er!



Kommentarer
åsa

Och vi är glada att ni finns i våra liv ♥

Svar: <3
Fröken C

2012-10-08 @ 07:32:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0