Karlstad flygfält - KDR.

Har varit hela dagen på Karlstad flygfält. Hur kul som helst. Faktiskt.
Jag menar, jag är ju ingen bilfantast men idag var det riktigt roligt. Nellie älskar ju bilar! Och att se henne så upprymd idag var underbart. Hennes lycka över att se sin älskade pappa köra fort med bilen, och bränna däck, idag var total. Hon stod vid staketet och berättade för alla som ville lyssna, "pappa kör bilen. Paaappppaaa, dääääär". Hon är allt pappas flicka hon ;)
Även att titta/lyssna på alla andra bilarna som körde och brände däck var väldans roligt. Även dom som lät väldigt högt. Inte ett dugg rädd var hon. Hon hoppade till någon gång, men det var ju när dom pangade till liksom. Eller ja, en av bilarna lät väääääldans högt och den blev hon nog lite bekymrad över först. Men det gick bra det med. :)
Underbara unge! <3

Nu sover mina hjärtat skönt. <3
När Christian skulle lägga sig så kom han ut från sovrummet igen och sa att jag skulle komma och titta. Följde med in och kollade i Nellies säng. Ingen Nellie?! Vart tusan är ungen?
Henne hittade vi under madrassen i spjälsängen. Lite snopet, men där låg hon och snusade gott.
Hon har ju kommit på att det går att lyfta upp madrassen och krypa under den, så det var väl det hon pysslat med innan hon somnade. Och tillslut var hon väl helt utmaddad efter idag, så hon somnade innan hon tog sig rätt i sängen igen. Trollungen!
Ett gott skratt fick vi iallafall. :)

Jag ligger och glor på tv, skräll! Nattuggla som jag är. Jag skulle ju bara titta färdigt på en gammal film innan sängen. Men sen såg jag att "Förtrollad" gick på 4:an och då ville jag se den också. Typiskt!
Men efter denna så SKA jag sova. Är egentligen helt färdig efter en dag som denna. Men kul har det varit och Nellie har varit på strålande humör och när det var slut efter bilträffen så var hon en liten hjälpreda och hjälpte till att städa upp på flygfältet! :)

Summa sumarum, en härlig lördag med mina största kärlekar! <3

Godnatt på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0