Blev bara 1 dag med jobb.

Kroppen sa ifrån idag. Rejält. Knappt någon sömn att tala på, ca 1,5 timme, och värk från topp till tå. Skulle egentligen jobbat imorgon också men det fick vi ringa in en annan vikarie för.
Jag tänker inte pressa kroppen i onödan. Visst, det hade varit skönt för plånboken att jobba mer timmar. Men kroppen orkar inte. Jag ska fungera på hemmaplan också och för Nellies skull.
Sista dagen blev lite kaos-artad men T och jag tog oss igenom hela dagen och fy tusan vad vi är bra! :D Tack för en bra dag med härligt teamwork! :) 

Jag kommer sakna mina goa arbetskamrater men jag har en känsla av att dom faktiskt inte kommer slippa mig ändå ;) Jag vet när dom har rast. Haha. Och jag kommer såklart sakna "mina" gamla. Underbara människor allihopa, på sina egna sätt. Men tiden kommer säkert gå sådär jättefort så jag är nog snart tillbaka =)

Nellie somnade (däckade) 19.20 i soffan. Sittandes. Hon var bra sliten efter en heldag på förskolan och varit vaken sen 6.15 imorse utan middagsvila. För det är tydligen bara hemma hon fortfarande vilar middag. Men det tackar jag för ;) Vi båda behöver det just nu. Och nej, jag kommer nog inte neka henne att sova middag eftersom hon det gör hennes humör bättre och hon behöver sömnen.

Nu ska jag vänta på att lillasyster i magen bökar sig någorlunda rätt och ligger lite still. Sen blir det att krypa ner i sängen och sova. Underbart!
Så godnatt på er! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0