En grå förmiddag.

Sitter med en kaffekopp, kikar ut på det dåliga vädret och funderar på om jag ska ta och plocka lite i bebiskläder och sånt. Ifall hon bestämmer sig för att kika ut tidigare. Man vet ju aldrig.

På vägen till förskolan idag så frågade Nellie mig, "Mamma, vill du stanna och titta hos barna?". Kändes så roligt att hon bjöd in mig till förskolan och hon hade massor att visa, så det var riktigt skoj att sitta kvar en stund hos dom idag. Nellie var så glad, och stolt, så hon ville inte riktigt att jag skulle gå hem. Lilla trollungen! <3

Nej, nu ska jag ta och möblera om bland kläder och allt så vi får plats med lillasysters kläder. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0