Gaah.

Sitta här trött och sliten istället för att joina mina hjärtan i drömmarnas land? Nää, nu ska jag lägga mig jag med.
Jobb imorgon. 7.00-15.30. Så nu hoppas jag att jag får sova inatt. Annars blir jag nog galen.

Och det där med att sitta helt trött i huvudet och försöka läsa sig till vettig information på försäkringskassans hemsida... Det kan jag ju bara glömma.
Hur tänkte jag när jag ens försökte? Det är ju svårt som det är när man inte är trött i huvudet.
Jaja, får väl se hur det ser ut när beslutet kommer från dom. Dom borde fått alla papper nu iallafall. Fast, det ska säkert krånglas lite.

Nej. Godnatt nu då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0