God förmiddag!

Hej på er! Allt bra? 
Med mig/oss? Jotack det knallar på. Värk från hell i och med tandutdragning i torsdags och lite foglossning/ischias på det. Nellie trotsar och myser om vartannat och Christian har gjort något knas med axeln/skulderbladet. Men det verkar som att det kanske går åt rätt håll för oss allihop. ;)
 
Bloggen ekar tom på inlägg och jag har ingen ursäkt denna gången. Det är bara att jag inte orkat helt enkelt. Haft annat för mig/oss. Varit sjuk, haft ont, sovit dåligt, gjort annat som är roligare.. Ja ni vet hur det kan vara. :) 
 
Idag då? 
Ja, jag ska försöka ta mig till Grums och lämna inkomstpappret till lönekontoret så dom får fylla i och skicka iväg till föräkringskassan så jag får reda på hur mycket i föräldrapenning jag får. Jag hoppas på gudskelov att jag inte hamnar på lägsta, för det vore väldans trist faktiskt. Men det blir som det blir när man kanske inte jobbat tillräckligt. 
Det går ändå, det handlar bara om att man får prioritera annorlunda. :)
 
Måste försöka hitta på något med Nellie också. Men har brist på fantasi- Vad tusan ska man hitta på? 
Förslag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0