Supertrött mor och dotter.

Nellie och jag tänker inte röra oss från soffan och tv:n på hela kvallen. Eller ja. Det som är kvar av dagen iallafall. Blir barntv för hela slanten.
Vi klev upp vid 6 imorse. Ingen av oss hade någon vidare lust. Men hon var tvungen till förskolan och jag skulle jobba. Så då fick vi snällt kliva upp.

Tror vi kommer somna gott ikväll iallafall. Och det dröjer inte många timmar innan vi gör det heller. Gud vad skönt.
Det tycker nog både jag och Skruttan. Hon sitter redan och halvsover i soffan efter middagen. ;)

Idag var det en stressig dag på jobbet. Mycket och göra, hela dagen. Längtade väldigt mycket efter att klockan skulle bli 15.30 så jag kunde sluta. Fy vad trött i huvudet jag är nu!

Har ni haft en bra dag då? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0