Härlig söndag.

Nellie har hittat ett nytt spel på min telefon som hon roar sig med. Det liknar Pokémon lite. Verkar kul, men jag får inte vara med. Kan själv, låter det. Hon blir nästan sur när jag visar henne vart hon kan trycka. Haha.
 
Christian sover lite. Det var hans tur att få sova länge idag. Jag hade sovmorgon igår. Känns skönt att man kan dela på helgen så här.
 
Vad gör jag då? Jo, jag sitter här med en kaffekopp och funderar på vad man ska hitta på idag. Fint väder är det ute också så man kanske ska göra lite "föräldraplikt" och gå ut en sväng? Ja, jag kallar det för plikt för jag är ingen "ut och leka i kyla och snö"-mamma. För och vara ärlig så gillar jag inte vinter och lek ute i snön. Visst det är kul ibland, men inte jämt.
Christian kanske vill gå ut istället för mig. Då kan ju jag passa på att skura golven här hemma istället. En toppenidé!
 
 
Vad ska ni göra denna fina söndag?


Kommentarer
Helena

Haha en spelnörd till i familjen ;) ni dör nog inte av lite frisk luft allihopa hihi
Här blir de bara lugnt o ta hand om disken. Roligare än så blir de inte :P
Pözz&kramiz

2013-01-20 @ 13:22:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0