Lista över 2012.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja, jag jobbade inom hemtjänsten.


2. Höll du några av dina nyårslöften
?
Klart jag gjorde, det är enkelt. Mitt löfte är att inte ändra på vem jag är. 


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja!

4. Dog någon som stod dig nära
?
Nej och det är jag så glad för.


5. Vilka länder besökte du?
 
Har hållit mig hemma i Sverige jag. 


6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
 
Mer jobb! 


7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
 
17/10, då det blev ett (starkt) plus på gravtestet. 


8. Vad var din största framgång 2012?
 
Jag blev äntligen färdig med min utbildning! 


9. Största misstaget?
Att tro att folk kan ändra sig till det bättre, när man egentligen vet att det inte kommer hända.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
 
Lite gravid-illamående? Gills det?


11. Bästa köpet?
 
Nya jacka och skor.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
 
Räkningar! Vad annars?


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
O-ja! Nellie, vareviga dag och plus på gravtest med nr 2. <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
 
Euphoria - Loreen.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år
?
Gladare.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
 
"Dokumenterat" mer om Nellie, tiden går alldeles för fort. 


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Slösat energi på människor som inte är värda det. 


18. Hur tillbringade du julen?
 
Med släkten och massor av god mat. 


19. Blev du kär i år?
 
Nja, alltså. Jag har varit kär sen 2007/2008 . 


20. Favoritprogram på TV?
 
Greys anatomy.


21. Bästa boken du läste i år?
 
Har inte läst andra böcker än skolböcker. 


22. Största musikaliska upptäckten?
 
Barnsånger har ju fått en ny innebörd här hemma. Om och om och om
och om och om och om igen. 


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
 
Pengar. 


25. Något du önskade dig men inte fick?
 
Nej, jag önskade mig inget speciellt. 


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
 
Var hemma med Nellie, ute och körde lite bil på kvällen, 
somnade tidigt. Jag firar inte speciellt mycket. 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 
Nej, jag tror faktiskt inte det. 


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
 
Bekvämt! 


29. Vad fick dig att må bra?
 
Familjen och vänner. 


30. Vilken kändis var du mest sugen på?
 
Twilight-Jakob, kanske?


31. Vem saknade du?
 
Oj, det är inte frågan om vem, utan vilka. 


32. Den bästa nya personen du träffade?
"Karlstad-gänget" ;D

33. Det bästa sommarminnet?
Mariebergsskogen med mina hjärtan. 

34. Det bästa vinterminnet?
 
Har inget. Gillar inte vinter. 


35. Gjorde du något olagligt?
 
Ja, det kan ju hända att jag kört fört fort eller så. Kanske. 


36. Kysste du någon?
 
Jovars! 


37. Vem tillbringade du mest tid med?
 
Nellie.


38. Vem tillbringade du minst tid med?
 
Men det var svårt, jag bokför ju inte precis. Finns många jag inte
tillbringade tillräckligt med tid med. 


39. Det sämsta med året?
 
Människor som inte är vad man tror.  


40. Det bästa med året?
 
Att jag och mina nära och kära har fått hälsan i behåll och vi fått vara tillsammans. 

 
Den här listan hittade jag här: http://www.nattstad.se/guesswho?id=5986957 :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0