Nu ni..

Ska jag ta mitt nyfärgade hår (kort på det får ni när håret inte står åt alla håll) och min tjocka mage och gå och lägga mig. Här ska sovas!
 

Har haft en jättebra dag. Förmiddagen spenderades med att snosa/kika på bebis. Och hur söt får man lov att vara egentligen?
Hon är underbar Annica! Tack för att jag fick komma idag :)
 
Annars har jag och Nellie hängt framför tv/film och myst massor. Härligt när mamman i huset är trött mest hela tiden och pappan måste jobba. Bad och mat blev det förstås också. Nellie gillade verkligen maten. Färdig ostsås, lite kryddor, bacon och tagiatelle. Hur gott som helst. :) Det ska ätas fler gånger!
 
Nej, sängen var det ja.
Godnatt!


Kommentarer
Helena

Oj va stor du börjar bli :) fin du e <3 puss&kjamiz

Svar: Hihi, jaa :) Tänker att jag blir större denna gången ;) Tack vännen! <3 Puss&Kram <3
Fröken C

2013-01-23 @ 22:10:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0