Vi lever.

Har bara fokuserat på annat ett tag. Återkommer nog imorgon. Energin är liksom inte på topp. Är inte tillräckligt med sömn antar jag. Huvudet fungerar inte som det ska. Orkar inte tänka till om någon ordentlig text och jag vill ju fatta vad jag själv skriver.

Nellie och jag trotsar vidare. Vi är alldeles för lika i humöret. Skit också!
Idag har vi haft en relativt lugn dag. Eftermiddagen var nog uppskattad iallafall. Jag och Åsa bestämde oss för att pärla/pyssla lite med Linnéa och Nellie. Det verkade som att barnen blev nöjda =)
Jag fick mig ett brännmärke av det där jädra strykjärnet. Typiskt! Det är baske mig farligt att pyssla. Man får ju ont, haha.

Nu ska den här trötta och slitna mamman äta kvällsmat, igen.

God kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0