Jajamen.

Idag har det inte hänt så mkt, bara tagit det lugnt, träffade Åsa en sväng förut, det var riktigt kul.. hihi.. skrattade väldigt mkt. spec. åt dAAl :D ''Har du skitit ner dig? Svar: Ja! '' haha Älskar Åsa och Linnéa.. ni är helt underbara <3

Såg Linda en snabbis med, men inte länge :( Måste ses vi med darliing ;) Saknar dig <3
Förresten så är det hon som påminnt mig om att jag inte har bloggat idag ;D

Synd att du inte kunde komma idag en sväng Helena, saknar dig ja.. hoppas vi ses snart :D
Finns här för dig <3 För alltid :D

Nu är det inte många dagar kvar tills jag fyller år :D eftersom det är den 14:e  nu, så är det bara 9 dagar kvar.. :) Och som Linda sa igår, så är det okej att jag räknar ner dagarna som en skitunge eftersom jag fyller sist av oss :P 
Men Åsa kom på att det är faktiskt Pippis som fyller sist av oss :D haha :P

Och det är inte ens någon idé att folk frågar vad jag önskar mig, för svaret blir : Jag vet inte ! Som alla andra år.. Det var så mkt enkalre när man var liten och kunde svara typ leksaker o skit.. men det är ju inte speciellt normalt nu närj ag fyller 19 :P typ '' öjj jag vill ha den nyaste barbien när jag fyller år '' Haha.. Nää :P

Hoppas det blir en bra dag iaf ;)

Nu blir det sängen :D 
Godnatt!

-Catrin ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0