:)

Idag har det varit en lugn dag, var ute och gick med Ronja förut (Patrik och Angelicas hund) , vi tog en tur ner till centrum och tillbaka. Sen bar det av hem till syrran för lite kaffe. Det är ju inte helt fel. Och nu har jag diskat och varit duktig, så jag tror förtjänar en cigg.

Hoppas godingen kommer hem snart, saknar honom jag. Fast han är nog kanske lite trött när han kommer hem, så jag får försöka vara snäll emot honom. *ler*  Försöka iallafall!

Skulle ha fått mitt läkarintyg senast idag också, men det har inte kommit, så jag får ringa till AF imorgon och förklara att min läkare har tydligen bättre saker för sig som t.ex att dricka kaffe hela dagarna. För dom kan inte ha så mycket att göra på Grums vårdcentral?! Eller? Jag tycker aldrig att det är folk där, det är ju mer folk i kyrkan tror jag. Nej, dom har säkert mycket att göra, men jag blir så irriterad bara. Han lovade ju att jag skulle få intyget så fort som möjligt, eftersom jag hade tid hos AF i fredags. Men så blev det inte. Undrar vad AF säger när jag ringer imorgon? Jaja, det märks väl!

Nej nu blir det en cigg. Ha det bra därute!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0