Poker och pizza-sugen :)

Jo det är väl tänkt att jag ska till syrran om ett tag och spela poker, men undrar om det bar blir hon och jag?! Poker på två är ju inte så värst kul. Men jag får messa och fråga såklart, annars så får jag ju inte veta.

Pizza vill jag ha med. Börjar bli lite smått hungrig, fast ändå inte. Är nog bara lite sugen tror jag. Eller chips kanske? *ler* Nej, chips äter jag lite ofta. (chips-fet = Jag)

Det blir tydligen en sån här kortis blogg nu, för jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva, kanske vet mer imorgon.
Vissa dagar har jag mer att skriva än andra, men men, sånt är livet! Jag bloggar ju iallafall !

Puss&Hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0