förkyld ffs.

Idag är jag hemma  :( fan också, men den här gången är jag förlyld :( Tror det var efter helgen, eftersom jag sprang i skyfall och blev alldeles kall och blöt :( Men då har jag ju lärt mig att paraply är en bra uppfinning :P

Sitter och väntar på att Älskling ska komma hem, så vi får åka till ica och  köpa glass och jordgubbar :) kommer ju inte känna vad det smakar, men glass är ju bra för halsen när man är förkyld :D Och jordgubbar är gott, gott, gott :D

Har jobbat kvällen tisdag och onsdag också , det var helt okej :) men det var en del folk :D

Igår var det 6 månader för mig och älskling :) Allt har gått så fort, så det är inte sant, hoppas på många fler månader med dig! Älskar dig så nedrans mycket, du betyder verkligen allt för mig! <3

 

Nej nu ska jag gå och röka, och se om det finns hostmedecin kvar :(

Hejda!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0