Gaaah.

Nu har dom åkt :D Hoppas verkligen dom får en bra helg (men att den går fort ;P)

Tog första bästa bussen hem till mamma, för jag tänker då inte vara själv hemma inte!
Skulle bli så tomt att vara hemma utan Christian för länge :P Men det är nyttigt detta :)
Det tror jag starkt på! Pratade ju lite igår, och allt känns otroligt bra älskling! Du betyder verkligen ALLT för mig!

Så nu blir det duschen (för klantiga jag råkade så klart hälla ut energi-dryck över hela mig när jag skulle ta ner solglasögonen från huvudet :D Haha, jag är så otroligt smart! Sen blir det lite chips poch dricka framför tv:n, sen sova :) Ska ju upp och jobba fra 6.oo imorgon :) Så det blir att ta bussen härifrån vid 5 till möran :) GUD VAD KUL! ;P

Sen ska jag nog sova och jobba bort hela helgen så det blir måndag igen! Haha :)

Ska förresten och kolla på häst imorgon, som jag eventuellt ska hjälpa till och rida in! Men jag vill ju kolla på den först! Det är ju inte alls säkert att det är någon idé. Men det återstår och se! *hoppas*


Hejda!

Me love You baby! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0