Lördag.

Nu sitter jag här och det är lördag, och imorgon kommer älskling hem, men jag vet inte riktigt när :(
Hoppas det inte blir jätte sent ;D Fan vad tomt det är :(

Har jobbat idag också, och det var helt okej :) Men jag slutade en timme tidigare, för att hinna med bussen kvart över fem hem, annars hade jag fått vänta från 18.oo till 20.15 :( men å andra sidan så fick jag ett skyfall över mig när jag gick/sprang till bussen, så jag kundse nog vrida ur kläderna på vatten :P Haha.

Har varit och tagit in hästen också, eftersom det var så dåligt väder.. :) Han är så mysig :)

Ska nog göra mig iordning för att gå och lägga mig snart, ska ju jobba igen imorgon :( Fan också :(
Men men, det blir bra när jag slutar imorgon, för då är jag ledig på måndag igen :D Hihi.

Hejda!

Soon ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0