Wohoo.

Älskling, du är så underbar, du får mig att le hela tiden,
älskar verkligen allt med dig!
Du är otrolig! Vill aldrig förlora dig! Älskar dig så otroligt mycket!

 

 

 


Ja, idag har jag varit ledig hela dagen :) Så jag låg kvar lite extra länge i sängen :)
Fast jag hade tänkt att jag skulle städa, så blev det bara lite undanplockat på bordet och tvätten blev borta. :)
Sen blev det en fika med brudarna och Christer på Grums pizzerian :) Underbara människor det där!
 Älskling kom dit när han hade slutat jobbet, stackarn fick ju kliva upp jättetidigt imorse :( Han var bra trött förut, så nu sover han sött ;D Ska nog inte vara uppe så länge jag heller, för om jag går och lägger mig tidigt, så kan jag kliva upp tidigt, och försöka plocka färdigt resten innan jag ska iväg och jobba :) Börjar ju 12, så jag får ta bussen kvart över 11 :)
Jag bytte ju bort två morgonskift till kvällsskift så jag kunde umgås med älskling, men då visade det sig att han var tvungen att byta skift han med, så han bytte från kväll till morgon. Typiskt. Men vi har ju hela helgen iaf :)
Ska försöka läsa lite till :) Har förresten läst färdigt Eragon, och boken är bättre än filmen faktiskt, blir så arg bara, så läs boken och kolla på filmen så förstår ni varför!
Saknar min Helena också jue :( Jättemycket ;D

En cigg blir det nu!
Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0