Dagvilsen.

Jo men det är jag ibland, (eller ganska ofta) som till exempel idag, när jag nyss fick för mig att det var tisdag, och tänkte kolla på Starter Wife på 5:en och insåg att det var onsdag och Grey's anatomy :D
Så det blev att jag gick och satte mig här igen! Mitt vanliga tidsfördriv när älsklingen inte är hemma :)

Idag blev det en tur på bergvik med bror, han var nog lite trött på att gå med syrran i affärer idag!
Tyckte nog att det var tillräckligt många olika när vi kom till 3:e och jag fortfarande inte bestämt mig för vilket manikyr-set jag ville ha! Haha, lite velig är jag nog!
Han tröttnade rejält efter ett tag och gick till SIBA, och lämnade mig åt mitt öde med kläd-affärerna! :D
Köpte mig en fin väska idag jag :D Blev en svart, med vita ''blommor'' på :) Värsta nöjd :D

Skulle varit med Therese en sväng idag men var lite för trött för det, så jag hade nog inte varit så social.
Är nog inte trevligt att sitta och prata med någon som beter sig som en vägg,  (helst en trist, sterilt färgad vägg som finns på sjukhusen) Usch, blir alldeles deprimerad bara jag tänker på dom väggarna. :P 
Nej, är nog lite piggare, kanske imorgon, om jag får sova lite :) (för det glr ju aldrig jag) haha.

Blir nog att ladda upp lite bilder från Elmia också på BDB, kika dit vettja :D

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0