Där ser man.

Nu har helgen tagit slut, igen, men det kommer ju en ny snart igen ;)
Men den här har inte varit som andra helger :P Den här  har varit sjukt kul!
Therese, det här får vi ju göra om, annars %&/¤%& Haha!
Men det känns ju lite i kroppen efteråt, eller ja MYCKET! hihi, men det är det värt! ;D

Jag är såå trött, men ändå så orkar jag inte sova :(
Saknar älsklingen ju ;D Vill bara mysa lite ;) Det är inte fel det ibland!

Imorgon är det ju skolan igen, usch usch! Men det är bara fyra dagar sen är det en veckas lov igen :) gud vad härligt! Längtar verkligen till det, fast synd att Christian jobbar då ju :(

Nej, ska fortsätta kolla på tv:n jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0