En heldag på Ö-malm.

Det kan vara riktigt kul ner på Ö-malm, eller ja massa kul hade vi, inte lite kul !
Tror jag chockade folket därnere, när jag var vaken redan 9 imorse ! Chockade ju faktiskt mig själv också!
Skulle nog egentligen pluggat lite idag, men det finns ju en heldag imorgon också!
Var mycket roligare att spela Mario Party med Åsa och dAAl, sen skaka loss i lite svängig (och jobbig) dans med Åsa på dans mattan, (även det Mario)! nedrans roligt!
Linda var ju där när jag kom imorse, så vi umgicks faktiskt alla tre idag en sväng, och det var verkligen jättekul! Många skratt där med!

Har varit lite tråkigt att inte ha sett Christian på hela dagen bara. Saknar honom ju!
Men det var nog lite mycket jobb med ljud-grejerna! :)
Får se när han kommer hem!

Tycker så mycket om dig så det är inte sant! Du betyder så nedrans mycket för mig! <3<3


Det hade varit kul och träffat dig idag Sandra, men det verkar som vi får ta det en annan dag :(
Saknar dig :)

Nej, om jag ska ta och duscha och sen försöka plugga och kolla på tv:n samtidigt, tro ni att jag får något gjort då?
Det märks!

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0