Ja, det tycker jag verkligen!

Nyss kommit hem till Christian igen, vad tomt det är när han jobbar :(
Men jag överlever ;) Hihi. Annars vore det bra konstigt!
saknar honom ju ;D

Imorgon blir det utgång med Therese :) Ser verkligen fram emot det!
Det har ju inte hänt innan, och nu är jag tillräckligt stor för att följa med!
Nedrans skojigt! :D

Idag hade vi ju som sagt friluftsdag, och det var inge kul alls, 3.3 km tvingade dom oss att gå, så nu kommer jag ha träningsvärk i evigheter. Samtidigt som jag har vårkänslor i kroppen. Och det är ju lite konstigt eftersom det inte är direkt varmt ute, men jag blev alldeles glad när jag såg att dom var ute och sopade trottoarerna från vinterns grus! Jag är lite knas jag som får vårkänslor av en liten maskin som sopar trottoarer! Haha.

Insåg nu att jag inte vet hur man stavar till trottoarer ? :S
Det ser helt fel ut, men det känns ändå rätt.. Haha.

Nej, somnar snart. Blir tv:n nu.

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0