lista

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag sover inte ens i min säng, Men jag sover med Christian i hans ;)
Såg dig gråta: Min spegelbild.
Fick dig att gråta: Oj, det vet jag inte, var ju längesen nu!
Fick dig att börja skratta: Jag själv (det bara blir så ibland)
Du gick på bio med: Christian ;)
Du gick på stan med: Nathalie, om det räknas att gå till MC donalds och sen till bussen :)
Skickade ett e-mail till dig: Oj, mamma tror jag.
Skickade ett sms till dig: Christian, min egna sötnos ;)

FAVORIT:
Rum i huset: Sovrummet :)
Typ av musik: Allt, men mest skaka rumpan musik.
Parfym: Spray-deo, annars är det någon date-sort.
Dricka: Coca cola, eller vatten.
Godis: Lakrits.
Tidning: Story, för novellerna, *ler*
Film: Någon disney.film är alltid guld värd!
Skådis: Vin diesel ;)
Djur: Vovven min :)

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nejnejnej.
Köpt någonting: Frukost-grejer och cigg.
Varit sjuk: Räknas mitt galna jag som sjuk?
Sjungit: Inte mer än vanligt.
Sagt "Älskar dig": Till min mamma :)
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Mjo, kanhända ;D.
Träffat någon ny: Hmm, isf har jag redan glömt det. :P
Kramat någon: Ja men visst ;)
Kysst någon: Jodå ;)
Ätit: Mat antar jag.
Förlåt Therese, men jag snodde listan av dig :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0