Meningslös mening.

Har suttit här nu ett par timmar och skrattat så tårarna sprutar ur ögonen på mig!
Stockholm Live klipp på youtube är så nedrans bäst!
Lite kassa skämt ibland, men har man lite dålig humor (som jag) så är det inget hinder för att få sig ett gott skratt!

Jag är så övertrött, (men nej, jag tänker inte sova än) så jag skulle kunna skriva ett sånt där meningslöst inlägg igen, men det räcker med att rubriken blev helt blää! Jag tänker sitta uppe och se om jag kan hålla ögonen öppna när Älsklingen kommer hem! Har saknat honom massa, massa idag! (Eller ja, inte bara idag ju)

Varit hos Therese en sväng idag! Nedrans kul, Tegen och Sara är bara så bra. Speciellt Dancing in the dark - Lyssna och njut, så härliga röster!

Antagligen blir det att kolla på jobb till veckan, hoppas hoppas! 
Ska försöka det där med att kombinera jobb och skola!
Jag kan bara jag vill! Vad tror ni? *ler*

Nej, GodNatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0