Planera sitt liv, vad är meningen?

Blir ju aldrig som man tänkt sig iallafall, det har jag ju märkt, men nu verkar det som om det inte kan bli bättre, är så nedrans lycklig nu ju! Har alltid trott att jag inte skulle få känna den där känslan av att vara speciell igen, men fy fan vad jag är glad att du fått mig att känna så sötnos! Att det är du och ingen annan!

Missade skolan idag, hörde inte ens att klockan ringde ju! Måste jag få en bomb släppt brevid huvudet på mig för att jag ska vakna? Nää, det kanske jag inte överlever! Haha. Men jag kanske ska höja volymen på telefonen. Eller så får jag avskeda John Blund, han strör för mycket sånt där pulver i ögonen på mig. Det är nog därför jag inte vaknar på morgon! Eller så är det bara så att jag älskar att sova! Hihi.
Jag tror mer på det sistnämnda!

Imorgon har vi sån där nedrans rolig friluftsdag också, vad ska man ha det för?
Ska till färjestad och leka med dom stora 3:orna. Haha. Och grilla korv. Jag längtar verkligen!
För hellre det än att ligga och mysa med Christian! Nej usch vad dålig jag är på att ljuga!
Vill inte kliva upp på morgon och veta att jag måste till skolan istället för att mysa med honom!
Men det måste göras om jag ska bli klar med skiten någon gång! Vill ju faktiskt ha ett jobb! Om jag ens får något med utbildning? Kanske inte ska räkna med det. 

Göra något nyttigt kanske, som till exempel diska, eller plugga kanske! Men hur kul är det på en skala?
Ska försöka hinna med en kväll/natt blogg sen om hur det gick med nyttigheterna! Haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0