Taaaa pååå miiiig :) Och mördarsniglar.

Idag känns det ju iaf att man hade kul igår :)
Vi ägde ju Arena Therese, helt klart! Nedrans massa kul :)

Var ju på BMB innan arena, men allt folk bara *poff* försvann ju!
På Arena var det massa folk, tycker lite synd om finnen, som inte förstod vad vi menade! Haha!

-Vad får jag prata om då?
-Mördarsniglar.
-Men vad får jag...
-Mördarsniglar och inget annat!

Nedrans kul!

Folk undrade nog vad det var för knäppa människor som stog på dansgolvet, men det gör inget, vi funderade ju lite på vad det var för knepigt folk runtomkring oss! Haha!
Taaa pååå miiig! Ta på mig!

Var ju tvungen att äta lite mat innan vi åkte hem också, och väl på kenneth's så var det ju såklart tvungen att vara en stackars mobbad skåning där också, stackarn, fick lite dåligt samvete där en sväng, Jag HATAR inte skånsk dialekt, jag bara är lite skeptiskt till sånt jag inte förstår! :P

Blir en shake kväll till med Therese, så det är nog bäst att jag gör mig lite iordning! Försöka se ut som folk iaf!
Ujuj, vad min kropp kommer hata mig imorgon! Men det är det fasiken värt! Hihi!

Over and out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0