Tänk tänk tänk.

Nu sitter jag här igen, och funderar en massa..
Mest på när jag var liten faktiskt, eller yngre heter det ju. Jag antar att om jag inte haft den uppväxt jag har haft så hade ju inte jag varit jag, och hur kul hade det varit då? Det vet jag iofs inte, men jag skulle inte vara någon annan än den jag är idag. Jag tycker nog att jag är ganska ''normal'' men det går att disskutera!

Mycket är det som sätter sina spår, och jag låter en del människor lida för det, men jag gör det absolut inte med flit. Det är ju inte så att jag sårar folk och sen sitter och hånler i ett hörn. Det skulle nog se lite sjukt ut.
Många människor betyder ju jättemycket för mig, fast jag kanske visar det på ett jättedumt sätt ibland.
Är inte lätt detta, men jag får försöka ta tag i mig själv, och se till att det blir bättre. Hoppas ni tycker om mig lite iaf!

Har varit hos Angelica en sväng, drack lite kaffe med henne, Ida och Elin, trevligt, fick skratta lite åt dem faktiskt.
Men det är som det ska vara det. Stackars Angelica som ska köra dem till Arvika (tror jag det var). Men hon får nog en ganska rolig resa med de två knäppisarna!

Väntar på att mamma ska ringa och säga att kursen är bokad också, vill ju börja köra nu jag! Men det är bara kursen kvar, sen är det dags! Hoppas jag klarar detta nu också! Skulle inte vara fel med lite frihet, och kunna ta mig någonstans utan att fr¨ga folk om hjälp eller bussen. Måste klara det här nu!

Längtar till helgen, ska bli så kul att åka med Älsklingen, Dessie och Fredrik ner till Elmia, jag har ju aldrig varit där, och det är nog en upplevelse. Tycker ju att bilar är intressant och sen så finns det ju mycket snygga bilar, hoppas min kamera vill fungera bara. Annars blir det att ta kort med mobilen! Den funkar nog bättre än kameran! Nedrans SIBA-skit, den där kameran!


Nyss kommit hem från staden, och köpte en kamera gjorde jag! Blir nog nöjd med den tror jag!
Men jag är inte så pigg på att blogga mera, skriver kanske senare.

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0