Tvätta rätt är överskattat, eller?

Jag vet iallafall, att när jag tvättar nya grejer nästa gång så ska jag handtvätta dom först. !
Eller ja, tvättningen gick ju jättebra, allt funkade som det skulle, men när jag började ta upp kläderna ur maskinen så tyckte jag att mina adidas-ränder på byxorna var lite konstigt färgade, tänkte inte mer på det, utan fortsatte plocka upp resterande av kläderna. Och till min stora förvåning så låg det ett par blå byxor i maskinen som jag aldrig sett förut och tänkte att ''men jag har inga blå byxor'' , men sen inåg jag att SHIT, det har Åsa nu!! Då har det lyckats följa med ett par nya blå trosor i tvätten, och dom hade färgat precis allt som var ljust från början till blått!! Hoppas du gillar färgen Åsa :D Tur att inte mina nya vita linnen var med i den maskinen :)

Undrar vad det blir för skoj idag, det är ju sista dagen på lovet, men sen så har vi iofs bara tre dagar denna vecka sen hela nästa vecka och sen lov igen :) så det ska nog inte vara några problem att ta sig igenom det :) Måste prata med dom på skolan imorgon också, men det är imorgon det!  Nu var det ju idag jag funderade på, för det är fint väder också, och det händer ju inte ofta i detta underbara land, eller? (underbara var att ta i)

Ojoj, den här bloggen har tagit mig över 1 timme att skriva, fast det inte är mycket, men det har ju ringt hela tiden :P
Så nu ska jag inte skriva mer, utan försöka ta disken, och sen hoppas på att Christian är hungrig när han kommer hem, så kanska jag får äta sån där nyttig mat från 97:an idag :D

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0