6/6

Sitter och kollar på hell's kitchen, en riktigt bra serie.
Gordon Ramsey är ju bara för bäst. Honom vill man nog inte reta i onödan. Haha.

Har faktiskt lyxat till det med pizza idag, var inte fel alls.
Jag var så himlans hungrig när jag vaknade förut så Christian var snäll och följde med mig och hämtade mat innan han skulle åka till staden :)

Min älskade Christian är den mest underbara människa på många sätt och vis! Älskling, ditt sms imorse gjorde mig så himla glad, och jag vill dela mitt liv med dig också och jag tänker heller inte försvinna från dig. Skulle inte byta bort det vi har mot något som helst. Jag trivs så bra i din närvaro och jag älskar dig! Jag finns här för dig som du finns för mig, tillsammans klarar vi allt. Du är den enda för mig och den enda jag vill ha! <3

Nu ska jag fortsätta kolla på tv:n, sen hoppa in i duschen och sen krypa ner med boken i sängen. Orkar inte titta på Mabnus Betnér idag, får kolla reprisen på måndag istället. Jobbar ju imorgon och på måndag också, men tisdagen får jag sovmorgon, härligt!

Tv:n kallar, hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0