8/6

Sitter och väntar på att raringen ska vakna. :) Vore kul och kunna säga hej till honom innan jag drar med Åsa hem till henne :) Ska ju faktiskt in på ica också :) och bussen går kvart över 4 :O inte alls länge kvar ju ;) Ska bli så kul!

Blev en tidig kväll igår, men idag kan jag vara vaken en stund (om jag orkar ;P) eftersom jag är ledig imorgon :) Härligt!

Vi var till Grums Pizzerian igår och åt mat för Blomman (C's & T's pappa) fyllde 60 i lördags :) Dom hade verkligen jättegod mat där, förutom pizza och det vanliga :) Så dit får det bli fler gånger :)

Nej om man ska ta sig en energi-dryck och en rök :)
Hörs ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0