Alla inlägg under juni 2009

Sitter och väntar på att hide and seekk ska börja klockan 21 på 6:an.
Har varit ledig idag, och är det imorgon också, så jag har passat på att städa lite, dammsugat och tvättat lite. Får ta resten imorgon.

Igår var det en tur till segmon som gällde. Hade otroligt kul. Blev en biltur och huskollande. Haha. Gud vad vi härjade. Bäst var Åsas kommentar till en förbipasserande högerstyrd bils passagerare. "Kolla vart du kör du istället" Mitt svar blev, "men Åsa, bilen är högerstyrd, så det var inte han som körde". Gud vad vi skrattade.
Åkte på lite småvägar, såg en postlåda som tydligen inte hörde till något hus. Det var rätt skoj det med. Haha.
Åsa, du är bäst<3

Älsklingen har börjat jobba inatt igen, så då sitter jag här helt själv. Som tur är så är vi lediga samma helger. Inte fel det iallafall :) Fördriver tiden med facebook, bloggar och tv:n, och lite sims såklart :)

Jobbar i helgen också, och funderar på att sova hos mamma då, så jag lättare tar mig till jobbet. Går ju inga bussar så tidigt på morgon, så jag måste ju försöka åka med någon annan som jobbar. Löser sig nog.

Det gör det alltid :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0