Dax för jobb imorgon igen =)

Nu är det snart slut på ledigheten, ska jobba fre-mån 6-10,15 =) Ska bli kul =) Linda ska ju också jobba, men på måndag ska hon gå på semester, svikaren. HAHA. det är ju inge kul :P Men det kommer gå fort, så hon är snart tillbaka :D


Lite tråkigt att man hinner åka hemifrån innan raringen kommit hem också, men men :P Hinner ju hem innan han vaknar också ;) Är så svårt att sova själv i sängen, men det är ju nödvändigt, om jag inte somnar här på soffan då. Haha.

Idag har det inte blivit mer än slappande och en tvättmaskin tvättad, och just det, jag var duktig och frostade av frysen också :) Blev jättebra.

Nu ska jag fördriva tiden fram till sängdax med tv:n och slappa på soffan :) Inga fel det vetni! Hihi.

Hörs imorgon. God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0