Jag tror sängen ropar på mig…

…eller boken iallafall. Ska nog läsa 1 eller 2 kapitel (eller flera ;P) innan jag somnar, så det blir nog till att borsta tänderna och hoppa i säng. Jag ska ju faktiskt upp 04.30 och åka och jobba. Så det är väl bäst att det blir sova snart.

Längtar så till helgen, för då är både jag och Christian lediga. Det ska bli så skönt att få umgås lite, har ju inte blivit så mycket av det på senaste veckan. =( 

Igår följde jag med Åsa hem efter jobbet :) Lekte med Linnéa och det var hur kul som helst. :) Vi blev bästisar där en sväng, tills hon fick ha min telefon en liten stund. Men den nöp hon sig på :( Så då tog vi bort den. och det var inte omtyckt. Men hon var verkligen underbar mest hela tiden jag var där :) Så himla kul :)
Åsa och jag skrattade som vanligt åt det mesta, men det var inte lika illa som de andra gångerna, för då har vi varit riktigt övertrötta. Haha. Ses snart igen hoppas jag :)

Jag börjar få lite panik, Christian fyller ju år om snart :O Och jag har inte en aning om vad han ska få av mig :S
Hoppas Åsa kan följa med någon dag och hjälpa mig lite :) Hoppas på det iallafall ;)

Nej nu ska jag se om jag får tag på Älsklingen och sen lägga mig, godnatt på er.

 

Saknar dig <3

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0