Frågor och svar.

Jag har fått frågor som jag har tänkt att jag ska svara på. :)

En har jag fått från Shamz som ville att jag skulle berätta om vad jag vill göra i framtiden, och svaret på den frågan är svår. Nar jag var liten så ville jag som så många djurtjejer bli veterinär, men det la jag på hyllan eftersom jag inte tycker att blod är speciellt trevligt, och nålar ska vi inte ens gå in på vad jag tycker. Nu har jag däremot varit inne på missbrukar-banan ett tag, och det känns som att det är något jag vill göra en insats för. Planerna är att jag ska jobba inom vård och behandling. Så därför börjar jag en utbildning på 1.5 år till våren.
Annars i framtiden så hoppas jag såklart på hus och familj med min Christian, honom släpper jag inte i första taget. Han är den som fått mig att må som bäst. Älskar honom över allt annat.
Hm, vet inte om detta var mycket till svar. Får se om Shamz är nöjd med detta svar =)

En annan fråga jag fått (och har fått flera ggr) är från Linda och den är som alltid ”När ska ni skaffa barn?”, och svaret blir nog detsamma som alltid. Vi tar det när det kommer, när det händer så gör det det. Linda har påpekat sen i början på året att jag ska vara gravid innan året är slut. Hm, nu är det lite över en månad kvar, och vi får väl se vad som händer. Men som sagt, det tar vi när det kommer. Kanske kommer du rentav bli besviken när du inser att jag inte är gravid innan året är slut. Haha. Jag vet att Linda INTE kommer bli nöjd över svaret. Haha.

Sen fick jag en fråga från min veckodags-dejt Therese, ”Vad skulle du göra om du fick vara mig för en heeel dag?”. Och jag har funderat på det där och det finns nog inget direkt svar på den frågan. Jag skulle såklart testa allt i frisyrväg (inte klippa) eftersom du har såååå underbart hår. Sen skulle jag helt enkelt leva ditt liv för en dag och det innebär väääääldigt mycket. Jag skulle ha så kul som möjligt, och jag skulle få veta hur det känns att vara Hon, den där. ;P Haha.

Jag tyckte det var lite kul att svara på frågorna (även om dom var få), så ni får gärna komma med flera. Vad som helst. Jag svarar så gott jag kan.

Nu blir det till att leta info om Moder Theresa för arbetet i religionen.
Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0