Hej och hå!

Tiden har gått fort, 1 år och 9 månader tillsammans med raringen :)
Och jag ångrar inte en sekund! Älskar honom väldans massa mycket <3 :)
Våga inte försvinna från mig ;)

Ikväll var jag på dejt, med den underbara Miss T , vi kollade på House och åt pizza, skrattade som vanligt =) En väldigt lyckad dejt med andra ord. (Och för er som inte vet det, det är ju såklart Therese jag vill ha, sådär i smyg) Mohaha. Dejta snart igen? ;P

Jag ska försöka svara på lite frågor tänkte jag, så om ni har någon på lager, släng in den i en kommentar så ska jag försöka svara på den/dom så fort som möjligt :)

Men nu kallar sängen, så godnatt på er.

Dagen hade blivit perfekt om du hade varit hemma nu Raring <3
Men men, du är snart ledig en heeeel vecka, ack så bra! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0