Helg :D

Äntligen helgen för mig, känns sååå skönt.

Hade religions-prov idag, hoppas verkligen att jag klarade det. Det kändes okej iallafall. Imorgon skulle läraren rätta dom, så därför är vi lediga. Inga fel alls när han lägger upp lektionerna på det viset.

Ska försöka fixa lite nya färger på bloggen, men vet fasiken inte hur eller vad jag ska hitta på. Fantasin är inte på topp, men det blir säkert bra i slutändan. HTML-koderna känns inte så svåra längre. Man lär så länge man lever säger dom ju, men jag kan väl hoppas på att det blir färdigt innan jag dör. Haha. Så lång tid ska det nog inte ta att knåpa ihop lite nytt.

Jag vill ha en ny kamera. jag vill kunna fotografera, på riktigt. Mobilkameran är bra, men den har börjat krångla, så jag ser en massa pixlar i bilderna. :( Det förstör en massa. Skulle fortfarande vilja ha en Nikon av något slag. Hmm, den som väntar på något gott…

Kanske ska försöka se om A och P är hemma, börjar bli uttråkad här hemma redan. Är inte dom hemma så får det nog bli att plocka lite och kanske göra lite engelska? Ja, det låter som ett alternativ iaf.

Hörs väl senare. Hejpa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0