En torktumlare sökes..

Väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig så jag får springa ner och slänga det i torkskåp och tumlare. Skulle så gärna vilja ha en torktumlare hemma, för då slapp jag gå ner i tävttstugan. Visst jag kan ju tvätta här hemma, men då är det inte torrt förens imorgon, och det är ju ikväll jag vill ha kläderna. (Nej, jag är inte bra på att planera ibland). 
Imorgon blir det inget annat än att vara hemma och då spelar det ingen roll hur jag ser ut.
Men ikväll, då ni, då blir det skoj. :) Karlstad ska göras osäkert, jag och Miss T ska ju ge oss ut bland folket, och gudars vad jag ser fram emot det. :D

Kanske ska försöka göra lite mat åt mig och Älskling innan han ska iväg och jobba och jag ska göra mig iordning. Mat är ju inte fel, undrar vad jag ska hitta på för gott bara. Något förslag? Nej, här kan jag inte sitta. Får ta och göra något vettigt istället.
Men det blev ett litet inlägg iaf. :)

 

Hej på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0