............

Har precis ätit en pirog, lite fetaost och en energi-dryck. Mums vilken god middag. :D Haha.

NCIS på tv:n och läxor som skriker efter mig, måste få den sista uppgiften klar så jag kan lämna in den imorgon.
Det ska jag klara. Ska bara kolla klart på NCIS först =)

Det bliev ingen träning idag, ryggen är inte på topp. Och jag har inte en aning om den någonsin blir det. :(
Får försöka träna lite imorgon kanske =) Får hoppas att det går.

Eventuellt, så blir det jysk imorgon. Men raringen kom på att han hade lovat en vän och hjälpa till och flytta. Så han visste inte om det skulle hinnas med något jysk-besök, men jag hoppas. :)

Talk to ya later.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0