Förbaskade grannar..

Kan inte folk boka en egen tvätt-tid? Ska det vara så svårt att låta bli andras.
Jag hade tänkt och tvätta sängkläder när jag ändå hade MIN tid i tvättstugan, men blev så irriterad så jag tog mitt pick och pack och gick därifrån istället.
Visst, det kan vara helt okej om man lånar lite tid från mig för att tvätta något på snabbprogrammet, men inte för en jävla 60-tvätt. Och inte ta båda maskinerna.
Det var MIN tid ingen annans, JAG hade bokat den nedrans tvättstugan.
Nu kommer jag ihåg varför jag inte tycker om att tvätta där nere.

Ska det vara så svårt att boka en egen tid?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0