Plugg på Halloween?

Ja, så blir det ibland. Kunde varit smart och gjort det i tid. Men icke. Inte jag inte. Nu får jag snällt sitta här hemma och ta itu med det som jag har kvar.
Blir ingen utgång what so ever ikväll, men det kommer flera helger jag kan gå ut på.

Älsklingen däremot gav sig iväg ut ikväll, hoppas dom får det riktigt roligt. :)
Han förtjänar verkligen att göra något annat än att hjälpa folk och jobba. :)
Ska bli kul och se hur rund under fötterna han är sen i natt, när han kommer hem. Hihi.

Jag vet iofs att när jag är klar med ”arbetet” så blir det att kolla om det finns något bra på tv:n och gör det inte det så får det bli en disney-film :) Björnbröder har jag tänkt mig att det får bli isåfall, den är ju bara för underbar :)

Nej dax och plugga igen.

 

Förlåt om ibland gör sånt jag inte borde,
men ibland blir jag orolig. :/
Det var inte min avsikt att göra dig beviken.
Förlåt gumman!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0