Ett seriöst inlägg..

Eller ja, det mest seriösa jag gjort idag/kväll iallafall. =)

Haft en jättebra dag :) En tur till IKEA och Bergvik med Miss T, inte fel alls.
Detta får vi göra om, speciellt när vi inte har någon som helst tid att passa :)
Och då kan vi ta den där fikan också :)

Hundvakt blev jag idag, så Ronja ligger vid fötterna på mig under bordet och sover =)
Hon är en väldigt bra hund att passa, skäller inte, är lugn och vara ute med, är allmänt go =)

Saknar min egen lilla bebis när jag har Ronja här. Min underbara vän Gina. <3
Men jag vet att hon har det bra hos min mamma och bror. Fast hon kanske driver mamma till vansinne ibland. Haha. Ont i tassen har hon haft också, men det är bra igen :)

Saknar mitt hjärta så otroligt mycket, blir så tomt när han jobbar.
(Ja, jag har skrivit det i ett X antal inlägg, men det är så)
<3

Jag borde egentligen sova, men det blev inte så. Jag är trött.

Nu blir det iaf sängen, upp och gå ut med Ronja i tid imorgon, godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0