Oyes..

Idag har det hunnits med en del, eller ja lite iaf. :)

Var in till stan, skulle på data, men den var inställd, så det var bara att skriva upp närvaron och åka hem..

Letade upp min bror inne i stan, tog bussen hem till mamma för att hjälpa henne att leta mobil :) Vi hittade några hon fastnade för så vi får se om det blir som vi vill :D

Hände även en liten olycka där hemma hos mamma. :/ Brorsan hade två kompisar hemma och vi hörde att det klickade innifrån rummet, då satt dom och höll på med brorsan softair-gun, och dom hade plockat ur magasinet, men antagligen hade en liten kula lagt sig i loppet redan, så när ena kompisen hade den vinklad mot den andra kompisen så råkade han trycka av, och den där lilla kulan träffade kompis nr 2 i ögat. :/ Stackarn fick jätteont.. Jag skulle gå in och säga åt dom att dom inte skulle leka med softair-gun(en) och då hittade jag stackarn tvärs över sängen, och jag frågade min bror vad det var med honom, och då fick jag höra ett litet nästan pipande ljud från pojken att ”jag blev skjuten i ögat”, usch vad ont det måste ha gjort. :/ men det löste sig visst, och det blev antagligen inte värre. Tack och lov för det.

Sen jag kommit hem har jag suttit vid datorn, (ja jag har spelat ;P) men nu blir det sängen, ska ju försöka detta med att storstäda här imorgon, det behövs igen.
Älsklingen ska ju iväg och greja bilen han, så då kan jag passa på att städa. :)

Godnatt på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0