Tänk om man gör bort sig?

Blev lite lätt skrämd när jag gick ut i köket förut, det står en stor skylift utanför köksfönstret. :O
Det är anticimex som är här på området och kollar något med taket, (tror jag det var) och jag skvatt lite när jag såg den där saken utanför fönstret. Tänk om man skulle göra bort sig, kliver upp ur sängen på morgon, och kanske går in halvnaken i köket? Herregud, vad jag skulle skämmas när jag inser att det sitter anticimex folk utanför fönstret i den där skyliften. Haha. Får hoppas att jag inte gör bort mig iaf. Haha.

Ikväll blir det en tur till Miss T, äntligen blir det lite umgås :) Hoppas på mycket skratt som vanligt, och en massa töl, som vanligt. :) Det är så härligt att umgås med Miss T, hon är en av dom bästa, och jag har riktig tur som fått lära känna henne, och ha henne som min vän :)

Nu blir det lite mer tv, innan jag hör från Miss T =)

Hejda!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0