ja ni ;)

Som ni kanske redan har förstått så har jag inte så mycket tid just nu för bloggen.
Det finns en liten underbar människa som är beroende av mig och Christian 24/7, och det tar upp väldigt mycket av våran tid.

Vad har hänt sen sist då? Ska försöka skriva lite iallafall medans sötnosen sover. :)

Vi har varit i skruvstad och hälsat på Rut och Hilding, vi har firat lite födelsedagar lite överallt (Mamma, Marita, Pappa, Åsa och Nea har ju fyllt år), vi har haft folk här på besök också. Vi har haft BVC-tanten på besök, och då hade Nellie gått upp till 4270g så det är nästan ett kg på 2 veckor. :) Det känns så bra att se att hon får i sig mat som hon ska :)

Tack så mycket för alla gulliga gratulationer och komplimanger och dom fina presenterna :)
Vi är så stolta över våran dotter och skulle inte byta bort en minut! <3

Idag var vi till min skola och hälsade på och jag hämtade en ny kurs, vill försöka göra lite skolarbete medans jag ändå är pigg :) Kikade in hos klassen när dom hade lektion, och dom gulliga människorna hade varit iväg och fixat ett presentkort till Nellie, vilka söta människor det finns. :) Har världens bästa kurskamrater :) Saknar faktiskt lektionerna med dom, inte en dag utan skratt ju. :)

Nej nu blir det en cigg och invänta raringen som förhoppningsvis kommer hem snart :) <3

Godnatt på er <3

Våran älskade dotter Nellie <3


Kommentarer
Anonym

Men gu så söt liten prinsessa ! <3

Det har ni lyckats bra med ! ;)



Kram på dig !

2010-08-27 @ 06:45:20
URL: http://Linneasmamma.dinstudio.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0