4 månader! :)



Lilla hjärtat är nu 4 månader gammal! Hon växer så det knakar och håller på att lära sig hur mycket som helst. Tiden går alldeles för fort. <3 Men hon kommer vara mammas och pappas Lillrava så länge det bara går :)
(Iaf tills Åsa får sin bebis, för då är ju inte Nellie minst längre ;P)

Älskar henne så himla mycket!! <3


Idag har vi haft besök av Nellies farmor, farfar och faster :) Så trevligt även om jag inte var beredd på att dom skulle komma idag! :) Men dom är alltid välkomna! :) Tack så mycket för presenterna till Nellie och presentkortet jag fick :)
Samtidigt som dom åkte hem så åkte älsklingen iväg och jobbade. Usch vad veckorna går fort när han är ledig :/ <3 När dom hade åkt så drog vi hem till Åsa och Nea, där befann sig även Linda och Neo :) Hade en supermysig och trevlig stund med dom! :) Och nej tack, jag vill inte ha en sån där sjungande hund. Kommer bli alldeles galen på den isåfall :P Haha.

Nu sover Nellie och har gjort sen ca 19.30, hon var helt slut efter massa bus och mys hos familjen alkemyr/dalgren :) Jag har kollat på grey's anatomy. Och nu blir det WoW (Jag måste få spela, fast jag är mamma ;P) en liten stund och en kopp te innan sängen! :) Lite Catrin-tid med andra ord! :)

Ha en fortsatt trevlig kall vinter-kväll. Här är det hela -22 grader varmt eller kallt om det låter bättre ;P
Godnatt! :)


Kommentarer
Mormor Tuta

Nawh hjärtat,va stor du är da,mormor älskar dig <3 puss

2010-12-01 @ 23:07:25
Jannica

Grattis till henne :D

2010-12-02 @ 09:28:07
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0