Blir tokig.

Nej, det går inte. Man kan ju inte bli något man redan är. Eller hur?

Har verkligen inte tid med bloggen, eller så har jag ingen lust. Mest så beror det på lusten :P Så ni får ta dom inläggen ni får, så är det med det. ;)

Har iaf haft mysiga dagar med Nellie. En av dagarna var vi med Therese till staden och gick lite smått i affärer och tog en väldigt mysig fika på Royal. Ingen skit det inte! Man blir så himla glad av hennes sällskap! :) Och Nellie är hur go som helst att ha med sig överallt, inget gap och skrik. Är bara med alldeles snäll och glad :) Sov i mitt knä hela bussresan hem gjorde hon också :) <3

Har även haft mys med bästa Åsa och söta Nea. <3<3<3 Mina änglar! :) Det vore bra tråkigt utan er att umgås med ibland! :)

Älsklingen har jobbvecka, så jag har väldans tråkigt på kvällarna när Nellie somnat. Tänkte att jag skulle spela lite, som jag brukar göra när N sover. Men icke! Det kastade ut mig 118 ggr. Internetet ville tydligen inte att jag skulle spela. Så då blev det lite blogg istället. Men ska nog snart ta och hämta julmusten som älsklingen köpte med sig hem på vägen hem från jobbet imorse, eftersom jag sa igår att jag var sugen på det och tv:n envisades med att visa reklam för julmust. Typiskt när man är sugen och inte kan få tag på det. Men raringen är bra go han som tänker på lilla mig! <3 Och snart är han ledig i hela tre veckor! Hur skönt är inte det då? Men om han ska vara på sitt vanliga retas med Catrin- humör, så kommer jag nog önska att han jobbade istället. :P Det brukar bli så. Han är ju så jävlig ibland. Men inte elakt jävlig, utan bara sådär "gulligt" jävlig. ;) <3 Haha.

Nellie har varit på toppenhumör dom senaste dagarna! Glädjetjuten avlöser varandra och det fick mormor tuta höra på i telefon förut. Fick henne att skratta också, genom att ta hennes fot och försöka killa henne i ansiktet med den, hon är bra vig hon! ;) <3 Är så kul när hon är så glad, och det värmer varje gång hon ler eller skrattar! Jag kan inte vara annat än lycklig över min lilla familj! <3 Vad skull jag göra utan dom? :)

Nej ni, mer en annan gång.
Hejda! :)



Kommentarer
Jannica

Va härligt att du är så lycklig :)

2010-12-18 @ 22:30:25
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Mormor Tuta

Mormor Tutas älsklingar <3 puss

2010-12-19 @ 14:21:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0