Göteborg.

Imorgon åker vi till Göteborg och det ska bli riktigt roligt (och skönt) att komma hemifrån lite. Även om det bara är för en dag, och ev. över natten så kommer man ändå hemifrån lite. Hoppas Nellie klarar av att inte sova hemma. Har ju aldrig testat det, så det blir nog intressant och se om man får sova något när man är där nere. Nej, det ska nog gå bra bara vi inte glömmer nappen och snutten :)
Borde egentligen packa ner det vi ska ha med, men det tar inte lång tid så jag hinner det innan vi åker imorgon. Ska försöka komma härifrån vid 9-10 så vi tajmar in att Nellie vill sova. För då kan hon ju sova på vägen ner.
Ikväll har älsklingen varit iväg på julbord med sitt jobb och jag och Nellie har haft Åsa på besök. Vi mumsade glass med marängen och choklad&cola-sås. Ingen dret det inte. :)
Tack för ikväll hjärtat mitt! <3
Nej om man ska ta och surfa lite till och läsa lite bloggar man missat? Och kanske mysa lite med herrn i huset? :)
Det låter som en bra idé!
Godnatt på er. Hörs när vi är hemma igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0