Ny vecka.

Ny vecka, nya tag! Nu är det bara 4 dagar kvar till jul! Gud vad roligt.
Vi ska till Skruvstad på julafton, och det är ingen dret det inte. Längtar som bara den. Världens bästa människor runt mig och väldans god mat och mys med min lilla familj. Kan det bli bättre? Blir hem till kära mor/mormor tuta på juldagen också! Inte fel det heller! :D

Idag har vi roat oss med att busat en massa på filten, sen fick Nellie sitta med i babysittern i badrummet så jag kunde duscha. Hon skrattade väldans massa när jag kikade ut genom duschdraperiet och ropade "Tittut!". Så himla go! <3 Hon var så lugn i babysittern så jag passade på att raka benen också, och jag lyckas alltid skära mig på minst ett ställe. Nellie tyckte tydligen att det var roligt när jag sa aj, så hon flinade en massa åt mig. Haha. Sötunge! Skadeglädje redan, det ska börjas i tid ;) <3

Nu sover hon igen och jag ska ta mig en kaffekopp!
Kanske ge sig ut i kylan senare för att slänga skräp vid återvinningen. Ja så får det nog bli, så Nellie kommer ut i friska luften lite! :)

SNART ÄR ÄLSKLINGEN LEDIG I 3 HELA VECKOR!! UNDERBART!! <3

Fan också, tror nästan jag har feber. :-/
Vill inte bli sjuk, för då blir det inget Skruvstad för min del :-/
Äsch, jag inbillar mig nog bara. Är nog bara rätt så trött av dåligt med sömn.
Får skylla mig själv när jag fastnar vid datorn på kvällarna. :P


Kommentarer
Jannica

Hahaha va söt :D

2010-12-20 @ 15:40:59
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
sandra

Jag har fest 15 januari på klubben. Du och Christian är såklart bjudna med vänner. Mejla gärna svar [email protected]. :)

2010-12-20 @ 16:13:21
URL: http://znisse.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0